PLOG: Onze heerlijke vakantie in het exotische…..

IMG_7187Domburg…. Jullie konden het natuurlijk al lang lezen. Wij waren twee weken geleden een weekje weg. Er even tussen uit. Even genieten met mijn mannen en van het mooie weer, want wat hadden we een geluk. We gingen kamperen met onze old school awesome vouwwagen. We hebben zo ontzettend genoten en zoals beloofd zou ik dat met jullie delen. Dus vandaag onze vakantie in foto’s.

Domburg 1Wij zijn even weg…. was de tekst bij deze foto. En natuurlijk vertrokken we weer later dan we wilden. Kijk hoe blij onze spruit was, hij mocht voor het eerst vooruit zitten. 6 Minuten voordat we er waren viel hij in slaap. Super handig, want zo konden wij snel de vouwwagen uitvouwen en opzetten terwijl hij sliep.

Domburg 2
Onze spruit ging meteen de vouwwagen ontdekken. We hadden zelfs een echte (retro) camping kinderstoel en die beviel hem goed. Tegen de tijd dat we alles klaar hadden en de camping hadden ontdekt, was het alweer etenstijd en bijna bedtijd voor spruit.

Domburg 3

Lekker de fles bij papa op schoot. Zoals ik in mijn blog met tips over kamperen met een baby al zei, sliep onze spruit in een Deryan. Kijk dan hoe lekker hij sliep in zijn tentje, dan smelt je toch?
Domburg 4De eerste echte dag gingen we lekker naar het strand en naar het dorp van Domburg. Ik hou zo van het strand, lekker met mijn voeten in het zand genieten van de zon. Stukje wandelen, met spruit op mijn rug en daarna lunchen bij de strandtent, heerlijk.
Domburg 5
Hoe gezellig ziet onze vouwwagen er uit. Tafeltje, kleedje, zonnetje….dit is echt het kamperen waar ik van hou.
Domburg 6Echt lekker camping eten; witlof salade en hamburgers. Wat wij veel doen ’s avonds op de camping is spelletjes spelen. Helaas verlies ik heel vaak van mijn spelletjes freak. Dit is trouwens Boonanza, een van mijn favorieten.

Domburg 7

Rustig wakker worden en dit zien naast je is toch heerlijk? Die dag kwamen er vrienden een dagje langs om ook te genieten van het strand. Het weer werd alleen maar beter. De winterjas kon in de vouwwagen blijven en lekker wandelen naar het strand. Hoe leuk is die foto van de mannen die de spruiten verschonen in de vouwwagen.

Domburg 8

Mijn lief met hun spruit aan het spelen bij de zee en wat ben ik blij met deze familie foto. Naast goed fotograferen kan ze ook lekker knuffelen met onze kinders. Heerlijke foto, smelt… We aten nog heerlijke tapas samen in een strandtent en daarna vertrokken zij weer. Top dag!

Domburg 9
De dag daarna gingen we met z’n drieën naar Terra Maris. We zijn niet het museum in geweest, maar aten een heerlijke Zeeuwse Bolus (daar zijn ze toch echt het lekkerst) en wandelden in het natuurgebied bij het kasteel. Echt een aanrader, zo mooi.
Domburg 10Wat hou ik van mijn mannen en wat moest ik lachen om wat ik op de rechtse foto aantrof. Toen ik terug kwam bij de vouwwagen vond mijn lief slapend op de grond en onze spruit stond op zijn knieën te lachen. Wandelen is vermoeiend, voor papa.

Domburg 11
We kregen bijna meer bezoek dan dat we er alleen waren, maar wat was het gezellig toen er op de een na laatste dag weer vrienden op bezoek kwamen en zij bleven zelfs een nachtje slapen. Hier wandelden we naar het strand, leuk beeld zo met twee spruiten op de rug. De Tula is echt ideaal. Het strand vond onze spruit fantastisch, maar de zee vond hij echt te koud.

Domburg 12

Zo genieten van onze kleine spruit die lekker speelt. Hij proefde een eerste waterijsje, maar vervolgens ging hij ook zandhappen wnat hij viel voorover in het zand. Daar moesten we eerst een foto van maken, arm menneke.

Domburg 13
Hun lieve spruit is 6 weken ouder en het is zo leuk om die twee samen te zien. De overeenkomsten, maar juist ook de verschillen zijn zo leuk. Samen lekker spelen op het kleed. ’s Avonds deden we met zijn alle een spelletje en eindelijk won ik een keer.

Domburg 14

De volgende dag moesten we de vouwwagen afbreken en wat was het ideaal dat die vrienden bleven slapen. Zo konden zij op onze spruit passen terwijl wij hard werkten. Na het opruimen nog even van het strand genieten, slapen in de wandelwagen (ik hou van slapende kindjes) en een hapje eten in de strandtent. Voor vertrek naar huis het zand goed afspoelen en lekker samen in bad.

Wat was het heerlijk. Ik kon moeilijk kiezen tussen alle foto’s, hopelijk hebben jullie ook een beetje mee kunnen genieten van onze vakantie.